stressad,förvirrad och trött...

Ok jag är stressad! Håller på att packa mina kläder inför imorn för att jag vill inte glömma något imorgon.
Jag och de andra ska åka härifrån ganska tidigt säger vi. Idag hann vi träna lite. junior och francis kom över hos mig och alla vi tränade dansen och det gick väl bra men jag måste erkänna att jag latade mig rätt mycket. tom mamma klagade på att jag tar inte i när jag dansar hahahah men jag är alltid så på träningarna fast det är en helt annan historia när det är uppträdande but anyways. Ska packa exakt allt jag behöver efteråt ska jag duscha sen fixar naglarna sen blir det bara sleep time för jag måste hinna städa innan vi taggar. puss puss


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0