outing igår kväll i vårbygård

HEEEJ PÅ ER!:-D
Sitter just nu på sängen och lyssnar på när francis o junior sjunger (säämst)
Jag har inte pallat blogga egentligen... men igår åkte jag till vårbygård med de andra
det va grill fest och sånt, det va riktigt chill och roligt, det var ute fest vilket var skit roligt!
Jag var hemma 1 och sov hem hos älskling min nyawa.
senare tagga jag hem duscha o efter det rullade jag marina o junior till nyawa för hon hade film kväll och filmen vi kollade på heter fat girls som va verkligen bra men måste tagga nu för ska filma junior och francis när de rappar
puss!
världens sötaste!(bild från grillen igår) finns flera bilder men de dyker nog
upp på fb sen, orka inte ladda up.

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0