Knas å chill dag samtidigt säger jag bara

Hallo Hallo på er:-D
Hur mår ni?? själv så mår jag helt ok.., Just nu sitter jag i köket med francis, mem,junior och nyawa
Jag säger bara att mem, nyawa och junior har blivit helt galna! bara gud vet vad de håller på med.
De dansar runt som apor hahah jävla idioter, hoppas ni läser det här också.
Min dag har varit helt ok hittils kan man säga, det har inte hänt så mycet så det finns faktiskt inte mycket och skriva.
Jag var ute med mem lite sen kom nyawa förbi, vi satt och chillade sedan tränade vi dansen eftersom vi ska uppträda om kanske 3veckor tror jag så vi tog bara chansen för att träna idag eftersom vi inte hade något för oss och det gick bra enligt mig. Nu ska jag äta något för jag blir hungrig av att se alla äter såå pusss!<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0