jag har ont nästan överallt

hello!<3
Ligger på sängen och kollar på en film med nyawa syrran junior francis o hans syster. Filmen heter soccer punch, den verka riktigt bra. Är helt inne i filmen just nu.
Min dag var helt chill, det började med att jag vaknade tidigt och var skit sur men efter ett par timmar taggade vi alla ner till fotbolls planen och spelade fotboll som var skit kul. haha det slutade med att man plockade körsbär. ahhh måste kolla på filmen nu puss!!
Maimuna åkte idag till norge, kommer sakna tjejen haha hon e dummaste tjejen jag har nånsin träffat men hon e unik på hennes eget sätt

drop an comment
Postat av: :-D

går du på fotboll?

2011-07-04 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0