I'm always the first person to wake up

GODMORGON MINA LÄSARE OCH ALLA BLOGGARE<3
Jag har inte sovit gott idag! jag har ont överallt och jag vet inte vad det beror på.. kanske träningsvärk eller så har jag bara ont. funderar på att gå till vårdcentralen och kolla upp min rygg för jag har haft ont de senaste dagarna och det blir värre för varje dag som igår. Idag är det måndag och allt verkar skit tråkigt eftersom solen skiner inte alls och den borde skina tycker jag. Alla andra sover, assåå jag fatta inte hur man kan sova så länge! jag är alltid uppe först och det är skit tråkigt att vara den enda som  är vaken för då måste man göra allt tyst bara för att inte väcka de andra-.- ajaa ska försöka hitta på något nu om inte jag gör det kommer jag ytteligare skriva ett till inlägg. PUSS<3
hade live chatt med trey för ett tag sen hahah o damn killen e snygg att jag va tvungen o ta bild på snyggingen
hahahah<3
Tumblr_lmxt27oe771qfrofso1_400_large

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0