Godmorgon Godmorgon hahaha<3

Det är inte direkt morgon just nu, jag vaknade för längesen men har inte orkat gått upp men just nu sitter jag på sängen med junior och mem, sitter och lyssnar på de när de pratar om något roligt.
Idag när jag vaknade kände jag mig sjuukt, jag hade skiit ont i huvet och kunde inte sova men nu mår jag bättre vilken tur asså:-). Jag vet inte hur dagen ser ut för mig men jag vet iaf att jag kommer att vara med mina två nalle björnar( nyawa& mem) det här får räcka nu, jag hör av mig senare puss puss<3
godmorgon picture på jag o mem(haha helt nyvakna)
hahah jag och junior- mitt hår helt fucked up

drop an comment
Postat av: you make me smile

Åååh vad jobbigt :(

Jag mår bara bra(:<3

2011-07-18 @ 14:16:44
URL: http://malinelfs.blogg.se/
Postat av: Yvonne Miria Musoke - MiriaMusoke.blogg.se

Sv: Tror nog alla blir det haha! :) <3

2011-07-19 @ 00:24:05
URL: http://miriamusoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0