Ett kort inlägg om gårdagen people

hej hej sitter just nu och lyssnar på musik och snart ska man börja fixa sig, ska snart på festen

Igår åkte jag till stan med nyawa där träffade vi ginette och min syster och vi gick runt bara senare kom ginettes kusin och han skulle shoppa så vi var med de efter ett par timmar träffade vi junior o francis, vi alla rullade mot märsta eftersom jag skulle packa, kommer hem om 1vecka.. haha aja hinner inte skriva mer. puss



ahhaahh jag i kostym(ignore my face)


drop an comment
Postat av: ama

are those two ppls together or siblings , the last pictue

2011-07-14 @ 17:14:23
Postat av: juliette

They are just friends

2011-07-15 @ 12:48:52
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0