BRIIST PÅ RUBRIK!-..-

Hellu hellu!<3

Hur står det till med er? själv så mår jag helt ok:-)

Jag kom precis hem till mitt eget hus haha äntligen är man hemma nu efter 1 hel månad.
Mamma kommer hem idag från liberia, känns jätte sköönt och spännande! Dessutom kommer hon med tre pers som är hennes syskon, jag har redan berättat så jag vet inte varför jag säger det igen. Ajaa nog om det.

Igår hann jag inte blogga riktigt eftersom vi kollade på film med killarna och så och vi var tvugna att lägga oss tidigt.
Min dag var helt ok faktiskt, jag åkte till haninge eller handen med mem och syrran. mem skulle träffa henne baby(kille) och en till kompis. När vi kom fram gick vi till donken och där satt vi bara och käkade senare rullade vi mot stan och chillade bara. Klockan höll på bli mycket så började rulla hemåt och gissa vem man fick träffa? haah paul så vi taggade hem med honom, När vi kom hem satt vi alla och kollade på brittisk filmer och lite nigerian också. Nu har vi städat hela huset och jag måste äta frukost om nånminut såå pusss<3








drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0