Beautiful people ooohhwww!

Hejsan!
Ligger just nu på sängen med mem. Hon ligger och pratar i tel medans jag ligger här och skrattar åt ingenting typ.
Och jag har såå jävla ont i halsen, jag kan inte sluta hosta. Min hostsjuka eller vad jag ska nu kalla det bruka komma på kvällen just då jag ska sova.
Idag har min dag varit rätt chill... det började med att jag och mem gick hem hos mig själv för att lämna mina saker sen duscha vi bara där och såå.. det kändes riktigt sköönt att få vara hemma. Men ahhhh min dag... den har varit chill som sagt. Jag taggade ner till steningebadet med francis,mem och junior för att träffa de andra. Jag kunde inte bada(girls problem u know) fast jag hitta ändå på något annat med de andra senare gick vi mot basketplanet och spelade basket hahah jag hade as kul måste jag erkänna för jag kör min egen stil när det gäller basket.. speciellt när man kör emot killar. Känns som om jag har skrivit jätte mycket så nu ska jag ta och ladda upp några bilder. pusss<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0