Äntligen hemma, känns skönt!

HALLO!<3
Jag kom precis hem från stan med cindy och just nu sitter jag bara och funderar på vad jag kan göra för ingen e hemma och det känns jätte tråkigt och jag vill hitta på något nu när solen skiner!
Men iaf cindy kom förbi mig idag och vi tog bussen sen fortsatte vi mot karlberg för att hon skulle hämta sitt pass eftersom hon åker bort till chile eller spanien nu på fredag, efter vi hade hämtat passet rörde vi oss mot stan och kollade lite kläder sen hjälpte jag hitta att shoppa och så, vi blev hungriga efter ett par timmar och gick till donken och käka där sen tog mat tåget hem och där fick man träffa pratiga ali. Det var allt för mig, ska röra mig mot köket sen ska jag ringa upp nyawa och kolla vart hon är. Puss!
Slänger in en bild på min vackra fru cindy

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0