YOU might be mr right

Hallo alla mina katter!
Sitter på sängen och chillär med livet haha
Ska snart käka för jag känner mig jävligt hungrig
nu äter jag inte lika mycket som förrut och jag vet inte
vad det beror på men är glad att jag inte äter lika mycket

Min lördag har vart chill måste jag erkänna ahah.
Våran black idiots kom över hem hos min kusin francis
alltså serry och junior, när idioterna kom var jag typ nyvaken
kan man säga. ska inte skriva vad vi gjorde men man har alltid
kul med serry och junior oavsett hur jobbiga och pratiga de kan vara
ahhjuste! idag hade jag tagit fett sköna bilder på junior och serry
speciellt på serry! och dumma junior radera alla mina bilder och låtar
så nu har jag inga bilder kvar alls i luren(buuhu:-/)..
ska äta nu för min mage verka jävlit sur på mig haha
jag hör av mig senare. bless//juliette

en gammal bild på junior och serry i somras ahaha tider alltså


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0