we all are beautiful in our own special way

God morgon på er!
Åt precis frukost nu sitter jag och andas som ett jag vet inte vad..
är så mätt just nu, förresten så har jag bytt nummer hehe det var fan på tiden.
Igår gjorde jag inte så mycket.
jag, min bror och syster taggade till restaurangen vedugn och käkade där.
De har godaste maten måste jag erkänna
senare på kvällen var jag hemma syrran och kollade på en film som heter
''the lovely bones''=flickan från ovan'') filmen var bara för bra
även fast jag förstog inte vad budskapet var egentligen men efter det kollade
vi på en annan som heter ''GHOST'',den va rätt gammal men den var bra!
hann inte se hela filmen så jag ska nog se fortsättningen ikväll
Nu vet jag inte vad som händer next..
bless//juliette


drop an comment
Postat av: MATHILDA

vaa fin du är...:)



fin och bra blogg<3

2011-01-08 @ 17:31:25
URL: http://maatildaas.devote.se/
Postat av: memu

tack tack så mkt för hjälpen med bloggen den ser super bra ut thanks sweetie <3! <3

2011-01-08 @ 20:45:50
URL: http://brownishangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0