VISSTE NI ATT...

*jag måste alltid beställa hotwings varje gång jag är i mcdonalds.
*jag är lätt och bli kär
*jag ljuger för folk när jag känner att jag har tråkigt
*jag trodde att butterfly var en smör som flög när jag var mindre.
*jag älskar lukten av tvättmedeln
*jag ville bli vit när jag var mindre men nu hell no(inget illa menat men..)
*jag hatar katter grovt mycket!
*jag är besatt av att ta bilder 24/7
*jag radera ens nummer när jag ser att jag får inte svar efter en dag när jag ringer/sms:ar de
*jag gråter när jag är jävligt hungrig
*jag var skit rädda för de som hade gröna ögon, tyckte att de såg ut som demoner!
*jag får panik när jag ser att någon håller i en kniv
*jag avgudar mina ben mer än allt!:-O
*jag är döds kär i TREY SONGZ!
*jag kan hata en person bara av att kolla på henne utan att hon/han har gjort mig något
*jag blir irriterad på folk som äter så himla segt
*jag äter skit mycket men går aldrig upp i vikt!


assooh det här bilden tog jag på 1500-talet:-o skit gammal!




drop an comment
Postat av: NIGGER!

hhah jävla neger! du kan inte leva utan kyckling som resten av afrikaner men chicken is the best so i feel ya sis!<3 chicken is LIFE hhaha<3

2011-03-16 @ 08:14:50
Postat av: Juliette

HAHAAH chicken is life!<3 juliette<3friend chicken<3

2011-04-01 @ 18:58:17
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0