once you gone black u never go back, once u get blond u really go beyond

HALLO ALLA MINA KATTER!:-D
kom precis hem från skolan och nyawa taggade precis hem eftersom hon va tvungen
och jag känneer mig lite trött just nu faktiskt.
nu ska jag berätta om skolan.

Idag var det så att de flesta elever deltog att hjälpa till lärarna att guida
några föräldrar och elever som går i årskurs 6.
Men iaf jag var en av guiderna och jag valde inte att bli en men tydligen var jag
tvungen att vara en guide. Tack gud att jag fick bara en familj som var rätt lugna
men annars har det varit helt chill i skolan måste jag erkänna haha
efter jag hade ätit nyawas delicious bullar som hon bakade idag i skolan
efter det taggade vi ner till spelrummet och körde lite bowling som var bara för kul!
efter ett par timmar började jag känna mig lite uttråkad så jag bestämde mig att tagga hem
nu ska jag gå och ta ett dusch sen blir de lägg dags för mig eller ska be min kille ringa mig hihi
hahah ett tag sen jag använde det ordet hahaha! ajaaa men godnatt och sov gott
bless//juliette

haha vet inte vad jag gjorde om jag ska vara helt ärligt



blev lite hypad efter jag hade ätit för mycket bullar haha fulare
kan det inte finnas




drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0