Once we accept our limits, we go beyond them

HALLÅ DÄR!
Just nu är det lite städning här hemma hos min moster
Ligger på och sängen med min bror och vilar, orka inte jobba mer-.-
nu ångrar jag mig varför jag inte åkte till stan med mamma..
eller neej jag ångrar inte mig direkt, det är helvete ute plus jag kände mig rätt trött
så jag orkade inte hänga med henne fast syrran gjorde det
såå nu ligger jag och funderar på vad som ska hända next you know...
ahhjuste det är fredag idag.. FREDAGSMYS HAHA.
ikväll blir det chill med tjejerna, vi funderat på att tagga ner till china restaurangen
och tar det lugnt bara men aja vi får se hur det blir.
bless//juliette

jag i kort.. tider då man va sööt ahaha, funderar på att fixa kort nu.


drop an comment
Postat av: jenny

va söt du är i kort!

du borde fixa dig kort och lugg skulle passa dig:)



fin blogg btw<3

2011-01-08 @ 18:19:58
URL: http://jennystening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0