No more fun.. time for hell

Klockan är 13:47 och jag känner mig sömnig
Fatta inte varför jag sitter och bloggar, men jag är nog uttråkad
det är därför.. Iaf igår kväll sov jag hemma hos nyawa min bulle
Vi var hemma hos anthony och chillade
tänker inte berätta exakt allt som hände men whatever det va kul
Idag är det söndag! craaap på måndag gäller skolan
oohhh neeej-.-... orka inte med skolan nu, jag tror inte heller att någon
orkar med skolan... ska nu fortsätta sova tror jag så godnatt//juliette

en fucked up gammal bild som är tagen för några månader sedan i think..

drop an comment
Postat av: Liza

Hhaha jag tycker han bara sser konstigare ut, men aa lite katt har han blivit. Ey July langa ditt nya nummer igen, glömde spara :D

2011-01-09 @ 14:44:06
URL: http://missafrica.blogg.se/
Postat av: anonym

vilka av tjejerna är du om man få undra...?

2011-01-09 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0