Life is a bitch

Hallo!
Kom precis hem från gymmet med mina djur
Sov hem hos nyawa igår kväll och jag träffade aldrig my baby face elizah
Men iaf var nyss i gymmet och tränade lite sedan gick vi ner till spegel salen
och dansade, nu är jag hemma och ska snart duscha och sen tagga till nyawa
Vet inte hur dagens planer ser ut men men.. ajja ska duscha nu bless//juliette


min bulle


haha fråga inte mig vad jag gör för jag vet inte heller

drop an comment
Postat av: anonym

omg väskan!!

vill ha den så jävla mycket:-D:-D

vart nånstans har du köpt den?:)

2011-01-04 @ 19:06:14
Postat av: Anonym

hej sötis. fin blogg:)

röda kjolen e från h&m.

och jag e grek;) vad ser jag ut som? hahahap

2011-01-04 @ 19:23:52
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0