If this isn't love then what is it..??

God morgon bloggen!
Ligger på sängen helt död asså.
nyawa,serry,junior och mami taggade precis hem
vi alla sov över hos min kusin francis inatt
snacka om att afrikaner har problem med att hålla käften
vi fucking la oss sex på morgonen pga att vissa pratade
hela fucking tiden..
aja nog om nu.

Igår kväll var det nyawas lilla systers födelsedags fest
hon fyllde år i tisdags men firade den igår och det var
kul haha, vet inte vad jag ska berätta och jag tror inte
att jag pallar... jag tycker att jag borde lägga mig nu och sova
för jag känner mig jävligt trött men kommer inte att kunna
somna känns det som. det här får räcka nu
bless//juliette

knaas bild på mig och lilla regi the bday girl



killen som kan aldrig nånsin sluta prata oavsett vad man gör med honom!


2011 hetaste paret! ginette&saidy!

sötare par finns inte!<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0