I never needed your concern..

hallo bloggen!
sorry för en dålig uppdatering, heh my bad
har bara inte haft tiden och så..
saknat mig vaa?!:-D yääpp i know
haha iaf.. skolan har börjat igen och det är sista terminen
skit jobbig, ingen mer andra chans kan jag säga och jag måste
fucking skärpa mig för om jag failar är jag död!
nog om skolan..

Idag var det skit seg dag kan man nog säga
var i skolan och hade tråkigt som vanligt
som tur så hade jag håltimma. NO:N var inställt
efter skolan hade jag tänkt lägga mig och sova..
men så kom min bror och ville att vi skulle tagga
till restaurangen vedugn och käka, and i just cant say no såklart
haha för min del blev det kebab tallrik
nu sitter man bara och ruttnar hemma..
bless//juliette




drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0