i feel good! daaam daaam daam

Shue alla katter!:)
Mår ni braa?! jag mår prima:-D
haha och det beror nog på att jag har precis ätit
är alltid på toppen humör när jag har ätit.
Skolan har vart chill och rolig idag..
Första lektionen jag hade var hemkunskap
och vi fick laga mexikans soppa och baka nån
jävla bröd... Jag älskar torsagar måste jag bara säga ahaha
det är bara för att jag har Hemkunskap två ggr på torsagar, på
Morgonen och sista lektionen! kan det finnas bättre?? hah nej!
iaf på sista hemkunskapen fick vi tillaga pasta med kyckling och som vanligt
brukar jag jobba med min bulle nyawa men idag blev det att oscar fick jobba med oss
orka inte skriva mer men säger bara att maten blev riktigt god!
bless//juliette

Bästa kockarna bland de sämsta haha driver men det finns ingen som kan laga bättre mat än oss


drop an comment
Postat av: Lane dupri

tack:)

2011-01-21 @ 00:09:02
URL: http://lachatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0