hold on baby.. the pain will soon be over

HELLU BLOGGEN!
åt precis nu ligger jag på sängen och tar det lugnt
med musiken och kollar lite på tv.
Fan asså jag har skit ont´i fotleden..
Spelade fotboll idag och någon råka sparka mig jävligt hårt
och jag kände inget från början men sen börja det känns lite och nu
har det blivit värre känns det som.

Skolan var chill idag.. inte som om jag kommer ihåg vad jag gjorde
men det var iaf chill.. sista lektionen var so och det var bara för långtråkigt..
vi har så mycket att göra i skolan och jag har inte påbörjat nån av uppgifterna alls
Idag ska jag försöka plugga inför NO:N provet som jag har nästa vecka.
det här var nog allt för idag.
bless//juliette

snacka om att man kan vara så uttråkad haha!


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0