Heads high

ALLÅ PÅ ER!
kom hem för ca 10min
nu ligger jag på sängen och pratar i tel med Eman
Som ni vet var jag i stan med mina djur och var på bio
Filmen vi kollade på hette '' EASY A''
Den var rätt bra tyckte jag men jag hatade min plats
HAHA roliga var att innan vi skulle in i biosalen gick vi in i en annan
som det var bara svenskar..
Jag junior och francis var de enda svarta i salen
och vi stod där och undrade varför vi var de ända svarta
så vi stod bara där och skrattade..
sen fattade vi att vi var i fel biosal
Typisk afrikaner ska alltid facka stämningen för alla andra

HAAH OMG påväg hem var det popcorn krig i tåget
asså negrarna junior och serry baxa popcornen från oss
Nyawa fick damp och kastade hela på killarna sedan kastade de också
haha skit kul det var kan jag bara säga
Det var allt för idag bless//juliette

gigi my angel




drop an comment
Postat av: Gustavellinor

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-05-23 @ 08:51:18
URL: http://gustavellinor.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0