give me the strenght

God morgon bloggen!
känner mig riktigt seg just nu.. orkar verkligen inte
till skolan men jag måste för mitt eget bästa!
Det jobbiga är att jag har idrott 2ggr på tisdagar!
döda mig någon...:(
Om jag inte överlever dagen idag säger jag bara jag älskar er
och njut av livet medans ni kan för man lever bara en gång haha( pyscho)
ska nu fortsätta äta mina frukter eftersom jag orkar inte fixa frukost
bless//juliette

haha bild från igår när jag va neree i arlanda gymnasiun, så uttråkad var vi.


drop an comment
Postat av: malin

Jag kände mig lite för klumpig för att stå framför kameran sådär :)

men va kul, vad ska du göra då? Har du gjort fler modell jobb?

2011-01-18 @ 15:49:12
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0