feeling guilty

God morgon alla mina katter!
idag känner jag mig som hemma fru eller
en good girl snarare sagt haha. har precis städat rummet
och köket och senare ska jag ner till tvättstugan och tvätta
all my clothes, visst är jag en bra tjej?:-O
Idag har jag bestämt mig att försöka göra alla mina uppsatser
jag säger inte att jag ska göra klart allt på en gång men man kan alltid försöka

Känner mig lite ledsen och självisk. igår satt vi och pratade med min moster om
skolan och allt och hon sa grejer som fick mig och tänka.. och nu känner jag mig
jävligt skyldig och självisk.. tänker koncetrera mig mest på skolan, jag vet att jag har sagt
det många gånger men den här gången menar jag allvar. dags att lyssna på min familj
och sluta följa andras spår, saknar min mamma förresten..<3
bless//juliette


drop an comment
Postat av: V e v v z

va fin du är tjejen :)

2011-01-23 @ 15:06:42
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0