DIRTY STYLE

haha! Jag klippte mitt hår
känner ingen skillnad men whatever
asso.. inte direkt mitt riktiga hår but you get my point right?
aja ni som är afrikaner förstår nog vad jag menar..
men nu ska jag rulla mot the bathroom och ta en kall dusch!!!
sååå bless//juliette


drop an comment
Postat av: kinneh

Juliette baby girl, i miss you! vi måste ta och ses snart gumman<3<3



älskar din blogg!

2011-01-08 @ 17:25:32
Postat av: unknown girl

är du juliette?:-O

daamn girl såg dig dansa en gång på en fest. måste erkänna att du var grym!

du känner inte mig men jag har sett dig ett par gånger in i stan. take care girl<3

2011-01-08 @ 17:38:59
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: memu

älskling tack för kommentaret.. visst är dansen skön och låten också! jaaru tänker verkligen träna ma ass off asso! hahahaha klart jag ska gärna :D tack sis hoppas att jag kmr göra de puss <3

2011-01-08 @ 19:32:19
URL: http://brownishangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0