another day without your smile

tja bloggen!
ligger på sängen och tar det lugnt bara with my apple..
Känner mig skit trött just nu eftersom jag fick inte nån sömn inatt
Mamma väckte mig ca kl3 för att hon skulle iväg mot arlanda flygplats
så jag fick nog säga hejdå till henne och efter det kunde jag tyvär inte somna om

I skolan hände det inte så mycket, det var mest tråkigt enligt mig..
somnade på sista lektionen och det var svenska.. var helt borta asså
läraren stod bara där och pratade i 50timmar! det roliga är att de flesta
i klassrummet var helt döda men ändås fortsatte hon.. aja va ska man göra?
Ska nu in i duschen och duscha, känns som om jag verkligen behöver en kall dusch
bless//juliette

en skit gammal bild på linda och mig<3//goda tider måste jag säga

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0