you're the perfect view<3

God morgon på er sötnosar!
jag vaknade nyss nyss! så nu ligger jag på
sängen och funderar på vad jag ska käka för frukost(fat ass)
det är måndag idag och det känns ovanligt haha är så pass van med att
vakna ''tidigt'' sen tagga till skolan. Men vaa bra att man har lov nu, ska uttnyttja dagarna
jag har kvar och jag
Vet inte riktigt hur dagens planer ser ut..jag skulle träffa barre idag
hoppas bara det blir av för jag vill träffa den där kurden assooh!
men men.. vi få se hur det blir!

förresten så såg jag att några hade ställt en fråga om mig och en kompis till mig.
ska svara på frågan senare när jag har fått some energy
bless//juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0