Welcome back home juliette

Godmorgon på er!:-D
fan va sköönt det känns att vara hemma men fortafarnde lite tråkigt
för ni som inte visste har jag typ inte vart hem typ 1månad nu.
hahah bodde hos min kusin eftersom mamma var bortrest några veckor och
äntligen är man hemma fiifään va sköönt måste jag bara säga!:-D
ajja men ska äta frukost nu sen blir det dags att rullish mot skoliish
bless//juliette


drop an comment
Postat av: Eminaa

Vacker du är !



Sv; TUSEN TACK ! ♥

2011-02-04 @ 10:16:23
URL: http://minaeh.blogg.se/
Postat av: S.b

Jag kan tänka mig dig i rihanna style, du har ett fint ansikte. Har du funderat på att ha frågestund?? Jag tycker att du borde ha det, det finns jätte många som vill ställa dig frågor och jag är en av dom:) haha<3

2011-02-05 @ 07:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0