we go on forever, that's just how we were built

HALLO PÅ ER SÖTA OCH SNYGGA PEOPLE!
sitter på sängen och lyssnar på musik som vanligt...
känns rätt tråkigt och det är inte bra alls!-.-
alla andra gick hem för ett tag sen..
Nyawa sov över hos oss igårkväll
hon taggade hem på morgonen för att fixa henns hår typ
efter ett tag kom junior och serry. de väckte oss säger vi
ahh vi chillade som vanligt. kul måste jag säga
fan va veckan går snabbt!:-O imorn är det söndag redan...
vilken tur att det är dans imorn med mina tjejer!<3
bless//juliette
några  retarded bilder från idag:
serry coco min model
hah våran village champion

drop an comment
Postat av: DÄR SOLEN ALLTID SKINER- FÖLJ MITT LIV PÅ TENERIFFA

härliga bilder juliette!!

2011-02-19 @ 22:29:43
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0