gimme some help

Sitter på sängen och chattar hit o dit
just nu camar jag med min negro yazzie
för ett tag sen pratade jag i luren med serry&junior

asså seriöst det är fest på lördag, assoh alla hjärtans dag fest.
alla hjärtans dag har redan vart men ajja..
men assooh seriöst.. jag är fucking förvirrad.
först bad jag junior om hjälp o han säger att jag ska ha leggings eftersom det passar mig tydligen
sen frågade jag serry och han säger att jag ska ta på mig något som är rött och svart
och fint...
Fick inte hjälp av de men pls help me.. i'm confused..-.-!
inte som om ni bryr er om vad jag ha på festen men man kan alltid behöva lite hjälp fiiifäähn:-O
om ni inte kan hjälpa mig kan ni väl ge mig lite förslag på festoutit??..
bless//juliette


drop an comment
Postat av: O

Midjeshortsen skulle passa fint som du fick av din mor.

är det så att ni måste ha rött och svart på festen?:)

2011-02-24 @ 08:35:16
Postat av: Anonym

jag kan tänka mig dig i en svart klänning!

det skulle vara riktigt sexigt

2011-02-24 @ 18:50:51
Postat av: STEFANII

Hej ,gick de där två killarna på alla hjärtans dag festen?



har den där junior tjej*?



snäöllllla svaraaa så snabbt som möjligt plzzz

2011-02-28 @ 21:09:52
Postat av: Juliette

steffani: junior gick aldrig på festen men serry var där och nej junior har inte en tjej

2011-02-28 @ 21:15:16
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0