SVAR PÅ TAL

Jagvetallt om I party like a black girl:
Nu har man hittat din blogg!:) måste börja med att säga: du har så himla fint kropp! Jag såg dig på festen i lördags^^ du är grym på att dansa också, det skulle vara jätte kul om du spelade in dig själv dansa och sedan lägga ut det på bloggen:)<3 btw du och din kille på bilden var söta tillsammans
Jagvetallt om I party like a black girl:
Nu har man hittat din blogg!:) måste börja med att säga: du har så himla fint kropp! Jag såg dig på festen i lördags^^ du är grym på att dansa också, det skulle vara jätte kul om du spelade in dig själv dansa och sedan lägga ut det på bloggen:)<3 btw du och din kille på bilden var söta tillsammans
svar: aa tack för komplimangen, njaa... gillar inte när folk kollar på mig dansa, jag skäms lite för mkt
men vi får se hur det blir:).
HOLY MARY om U know me too good mama<3:
diggar skorna! spec den svarta. var nånstans har hon köpt de?
svar: aa tack tack. skorna har hon köpt i belgien:)
O om I party like a black girl:
hur kom det sig att du är alltid med den här killen som sitter bredvid dig, ni måste vara ett par..
svar: det här frågan har många ställt mig flera ggr och svaret är nej.
såhär ligger det till: jag och serry är definitivt inte ett par och det har jag sagt skit många gånger
Vi är bara bra vänner och inget mer, sanningen är att han är mitt ex! vi var tsm för flera år sen:-O
några fatta verkligen inte att jag är så bra vän med honom! dessutom så har han en tjej
om någon frågar igen om jag är tillsammans med honom kommer inte den personen få svar.
fuck er som tror att jag är tillsammans med honom, ni få tro vad ni vill sanningen är att i dont give a fuck!
bless//juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0