OMG I LOVE MY MUM SO MUCH!

RUBRIKEN STÄMMER!
jag älskar min mamma så jävla mycket
Mamma kom precis hem gud va glaad jag blev! haha
fick fan tårar, var bara för glad!
assåå åhhh va glad jag är!:-D:-D

Idag har det varit chill i skola som vanligt..
mycket hände som inte går och berätta men jag kan
säga att det fanns mycket drama today.
Linda kom till min skola efter skolan var det lite knaas...
sen tagga vi hem hos mig och chillade lite efter det taggade
till vedugn med linda,nyawa, mina bröder och deras kompis.
de bjöd oss på pizza och så.. nu ligger jag på sängen och försöker
att göra klart min uppgift till engelskan imorn(hemspråk)
bless//juliette



drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0