Love is complicated

Kärlek är komplicerat, jag menar varför finns det?! Det uppstår ändå bara massa problem det är alltid någon som blir sårad, tänk t.ex. om man har varit tillsammans med någon i över 1 år och sen så tröttnar man kanske på varandra och gör slut och kommer på att killen är ett jävla svin, tänk då hur mycket tid man har slösat bort i onödan och hur mycket roliga saker man kunde gjort istället, eller om killen har varit otrogen, hur ska man reagera? Ska man förlåta honom och ge honom en chans till? Eller ska man skita i honom? Eller bara låtsas som ingenting har hänt, eller när man är riktigt kär, så berättar man det för en kompis så går hon och blir tillsammans med honom istället, eller när man är tillsammans med en kille och till slut inte har några känslor kvar så är det så himla jobbigt att göra slut. Alltså kärlek är så sjukt komplicerat men ibland är det ändå bara så himla underbart. Fast de svider i hjärtat att bli sårad.

skit gammal bild som jag hitta på mig i min gamla blogg


drop an comment
Postat av: memu

På gud asso ibland undra jag varför kärlek ens finns eller varför man bli kär. Tänker på dom tiderna när vi va små och inte brydde oss om killar eller ens bli kära inte om vi ens viste vad kärlek entligen var. Dam sakna dom tiderna. :-(<3

2011-02-03 @ 19:20:25
Postat av: memu

Me de svåraste nogg är att släppa taget:-( de är som kniv i hjärtat och då tänker man på allt man ha gått genom blabla

2011-02-03 @ 19:22:24
URL: http://brownishangel.blogg.se/
Postat av: S.b

Jag vet hur det känns, själv har jag blivit sårad men sådana är kärlek, man tar det som kommer och texten var klockren! Tummen upp för denna blogg!<3

2011-02-03 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0