I've been missin ya'll

SHOOO ALLA MINA KATTER!
saknat mig va??:-D ahhh jag har saknat er med haha
fan det var längesen jag uppdaterade men jag har så mycket och göra
plus the computer is fucked up för tillfället!
och skolan.. nationella har börjat redan.. skit mycket som händer asså:/

Iaf de senaste dagarna som jag inte har hört av mig har jag varit lite upptagen
men allt möjligt.

T ex i fredags var jag på dans med mina africanitas and whitee girls!
måste bara säga att vi utvecklas ganska mycket nu! dagen vi uppträder kommer
att vara tuuung!:-D haha nog om dansen!:-D

I lördags åkte jag på kryssning med mamma,syrran och några andra niggers
först trodde jag att de skulle vara tråkig men omg det va hur kul som helst haha
en till sak måste jag nämna, jag älskar cubaner! att festa med de är det bästa man
kan göra:-D hahah orka inte berätta mer men det var allt från mig i guess
bless//juliette


jag o min bulle nyawa<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0