I party like a black girl

SHOO PÅ ER SÖTA LÄSARE/BLOGGARE!
sitter på sängen och chillar..
Omg om ni bara visste hur trött jag är just nu...:-O
iaf jag ska berätta om festen som jag var på igår...

Igår var det fest, och den låg i liljeholmen.. långt jag vet
men vem bry sig egentligen? haha men men..
Åkte hemifrån ca 22:55 med min syster,nyawa och två idioter till
Inte så långt resa som jag förväntade mig eftersom vi pratade mest haha.
sedan mötte vi upp jessica o hennes kompis i solna sen taggade vi alla tillsammans
ahh nog om resan. När vi kom fram såg det jävligt tråkigt ut ska jag erkänna eftersom
det fanns inte så många folk som sist fast senare blev det faan skiit kul!
det går inte och beskriva hur kul jag hade igår.
va hemma kl7 på morgonen. Nyawa och hennes kusin sov över och taggade hem senare på dagen
egentlgen skulle jag på dans idag men tyvär har jag skit ont överallt! hellre stanna hemma än
att gå till dansen och göra ingenting.
mmh.. det va nog allt!
bless//juliette

p.s. bilder kommer senare hoppas vi hahah<3
cp bild! ahahahaha skit dålig kamera!

drop an comment
Postat av: O

hur kom det sig att du är alltid med den här killen som sitter bredvid dig, ni måste vara ett par...

2011-02-27 @ 21:10:12
Postat av: Anonym

Du har finaste stilen! och finaste kroppen

2011-02-27 @ 22:36:56
Postat av: Jagvetallt

Nu har man hittat din blogg!:) måste börja med att säga: du har så himla fint kropp! Jag såg dig på festen i lördags^^ du är grym på att dansa också, det skulle vara jätte kul om du spelade in dig själv dansa och sedan lägga ut det på bloggen:)<3 btw du och din kille på bilden var söta tillsammans

2011-02-28 @ 02:26:10
Postat av: Anonym

eeeej han har faktist en annan tjeeej !!!!!!!!

2011-02-28 @ 09:55:07
Postat av: nyawa

asso människor va fan är det ni inte fattar? de är inte tillsammans bara för att de tar bilder hela tiden betyder inte att de är tillsammans va tröga några kan vara ibland alltså...btw killen har en tjej!!

2011-02-28 @ 10:29:33
Postat av: Emis

hej , kan du lägga upp bilderna från festen det skulle vara kul att se hur ni såg ut på festen puss hej emilia

2011-02-28 @ 14:03:05
Postat av: Juliette

emis: jaaa det kan jag väl göra:)

2011-02-28 @ 19:43:08
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0