i know who you are so dont try to fool me

HÄLLU!
vaknade för några timmar sen i think..
va nyss i centrum med syrran för att handla lite mat ahah
nu ligger jag på sängen och kollar på en fett gammal film av madonna.
Ska berätta om gårdagens.

Igår var jag ledig, jag behövde inte gå till skolan pga att
jag deltog på öppethuset i min skolan
men iaf.. vaknade fan fett tidigt och jag fatta inte varför
efter ett par timmar taggade jag upp till skolan för att prata med min
lärare men han va inte där så jag satt bara och väntade på min bulle nyawa
efteråt taggade vi ner till arlanda för att hämta syrran men hon hade prov så vi
var tvungna att sitta hundra år och vänta på henne.. satt och chillade.
Igår skulle jag åka till stan med mamma men hon ändrade sig
så hon gav oss cash sen taggade jag min syster och nyawa till stan för att
hinna köpa något inför festen ikväll!:-D och tack gud alla hittade!
ska kanske kanske ta bild på min outfit innan jag  taggar till festen.
bless//juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0