02:13

HEllu på er..
kom precis hem från mina brothers from another mother
skiit tråkigt det var hos de.. orka inte ens skriva vad vi gjorde
för det är så ointressant

Skolan var chill idag, hade bara 2lektioner idag ahah vilken tur asså
jag skolkade sista lektionen och det var idrott, vi skulle tydligen åka skridskor
igen även fast vi hade gjort det i torsdags.. onödigt faan-.-
iaf senare taggade jag och nyawa ner till arlanda och chillade där, det var
inte speciellt kul där men va ska man göra??

efter ett tag började vi rulla hemåt och ingen va hemma hos mig så jag taggade hos  nyawa
och vi hade inte så mycket tid eftersom vi skulle hinna till dansen men tyvär är vi alltid sena
typisk afrikaner!
det blev mkt dans och såånt! orka inte skriva mer...
bless//juliette

några bilder från dansen










lite driv hahaha<3

drop an comment
Postat av: memu

Shit marina fucka ur som vanligt:-P<3

2011-02-19 @ 11:48:03
URL: http://brownishangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0