svar på några frågor

HELLO<3

Nu har jag bestämt mig att svara på frågerna som jag har fått, fast ska svara på några bara. Resten gör jag på mitt eget sätt:

anonym om Frågestund pågår nu:
har du "hooked up" med någon i din skola?
vem har gillat dig/hållt på med dig i din skola?
härlig blogg föresten :)

SVAR: neeeh inte vad jag minns eller jo det har jag visst hhe
det vet jag absolut inte, min skola är så mobbad eller det är inte skolan som är
mobbad. Det är folket..-.- de leker någon som de inte är och kommer aldrig bli
så även om en kille gillade mig skulle han ha aldrig vågat komma fram till mig och säga det
Taack såå mycket:-)

bellowello ([email protected]) om Hair:
Heej först vill jag bara säga att jag din blogg är fett grym och att du är sjukt vacker!! ;)

sen har jag en fråga om hur din kompis gjorde det där håret som är på bilden längst ner? är det flätat eller syt? för det är grymt snyggt och skulle vilja ha så;)
take care gorgeous thang <3

SVAR: OMG taack så mycket:-) hon har flätat runt och sytt inuti om du fattar vad jag menar:-)


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0