SVAR PÅ 1 FRÅGA

Det här går till dig som frågade massa onödiga frågor på frågestunden och du vet vem du är:

Lyssna jag vet inte vem du är men skulle gärna vilja göra det, Du är så jävla dum i huvudet! Du har kommenterat min blogg med olika frågor men du fatta själv att jag ser från IP adressen att det är samma person.

Jag vet inte vad du vill eller vad du inte vill men något borde du veta: sitt fan inte bakom dataskärmen och börja skriva massa bullshit som jag verkligen inte behöver att läsa. Jag visste att det fanns så mobbade människor men du tar faaaan priset hem! seriöst har du inget bättre för dig än att fråga massa frågor om junior, du verka veta rätt mycket tanken på att alla frågor som du har ställt till mig om junior och serry. 

eeh, va inte du tsm med han serry också nyss, och serry och junior är väl bra vänner? känner du inte lite att du är lite "player" eller typ aa du fattar?
Men grÄÄÄÄTTIS nu har du kille!
men är serry och junior ovänner, och vem av dom tycker du är snyggast??

Vad är meningen att svara på frågorna när du redan vet hela sanningen:-s men whatever jag kan svara:-)
Jooo jag var tillsammans med serry för länge sen och jaaa de är braaa vänner, Varför skulle jag känna mig som en player?
Jag var tillsammans med serry för 100år sen och då fanns det inga känslor mellan mig och junior alls såå nej tyvär så känner jag inte mig som en player. ahhhh taack;-)! Du verka veta rätt mycket om vad som pågår men iaf: jag vet inte om de är ovänner. vad som pågår mellan de två angår mig inte direkt så jag har ingen aning, hahaha sista frågan: Den ska jag svara på helt ärligt: först så tyckte jag att serry var snyggare än junior, har alltid tyckt att serry var snygg men just nu så tycker jag att junior är snyggare och nej jag säger inte att han är snyggare för att jag är tillsammans med honom, anledningen till att han är det är det för att han har så jäävla bra personlighet gämfört med serry. jag säger inte att serry är en dålig människa men efter allt som hänt blir han fulare i mina ögon. om du fattar vad jag menar.


Och jag måste bara säga att du är så jävla  mobbad som ringer upp min kille och säger massa bullshit! om det är verkligen samma person som kommentera min blogg säger jag bara skaffa diiiig ett liv människa!!!!!!!!! sluta förstöra för andra:-s Förr eller senare kommer jag få reda på vem du är.. jag väntar bara tills den dagen kommer och då jäävlar! du kommer verkligen att ångra dig och jag menar allvar. Får damp just nu bara av att tänka på allt. peeaaace det var allt för mig!


drop an comment
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!:D

2011-08-21 @ 17:32:26
Postat av: Nathalie

Fett mobbad människa.. ett förhållande är mellan två personer men de är alltid nån hora som inte kan räknaaa :D

Stå på dig!

2011-08-21 @ 18:12:23
URL: http://www.amorsito.se/
Postat av: assäääh

Ge mig IP, kanske vet vem det är bror :D

2011-08-22 @ 21:37:14
URL: http://maadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0