svar på några frågor igen

Anonym om I really fucking like you:
Vem är din nya kille?

Svar: Min nya kille är junior

Anonym om Frågestund pågår nu:
vilka är din närmaste vänner?

Svar: Mina närmaste vänner är Nyawa och Yasmine<3

amanda om Frågestund pågår nu:
VAA är du tsm med junior guud! ni passar som faan , och du har tur som har en snygging som han faaan!!
hur blev ni tsm

Svar: jaaahhh det är jag faktiskt:-) aaawwwww taaack gumman, vet inte vem du är men taack iaf:-D heheh okeeeh taaack igen. Hur vi blev tillsammans?..  jooo vi pratade med varandra om hur vi kände för varandra och vi bestämde för oss att börja om på nytt igen eftersom det fanns känslor kvar mellan oss:-)

Anonym om Frågestund pågår nu:
vem berättar du allt dina hemligheter till?

Svar: De flesta av mina hemligheter bruka jag berätta för Nyawa och Yasmine om jag ska vara helt ärligt.
Anledningen till att jag gör det för att Nyawa betyder mest för mig och jag har känt henne 4-5år tror jag och yasmine har jag känt 1år nu, aaa ni tänker säkert bara 1år och du berättar allt för henne, men det spelar inte nån stor roll, yasmine är en bra vän trots att vi hatade varandra men hon har en bra personlighet och jag älskar henne och nyawa lika mycket även fast jag har känt nyawa ´mer:-)

drop an comment
Postat av: yasmine

naaaaaaaaaaaaaaaaw bebis älskar dig med sötnos <3

2011-08-23 @ 23:40:23
URL: http://yazzielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0