Sitting in the kitching doing nothing as usual

HALLLOOOO DÄÄÄR!<3

Sitter just nu i köket, lyssnar på musik och ska snart fixa some café åt morsan.
Hur mår ni annars?:-D hoppas braaaa:-)<3.
 
Min dag har varit rätt tråkigt tycker jag.... jag fick fan börja kvart över åtta och första lektionen var hur lång som helst!!!!:-O ahhjuste om ni undrar vilket linje jag går på så är det faktiskt: Restaurang&livsmedel. Det var kul att man fick lära sig så mycket om kniv och allt möjligt haha men samtidigt var skit tråkigt att bara stå där och lyssna på vad läraren har att berätta osv.... Nästa vecka kommer vi att börja laga mat hihi fett kuuul sedan får vi äta det vi har lagat och det är inte bara vi som kommer att äta maten som vi tillagar. Lärarna och de andra personalerna kommer att äta. såå jag längtar faktiskt:-). Jag skulle egentligen har slutat halv 5 men vilken tur att fick sluta 3 tror jag för jag tror inte att jag skulle orka sitta där 2timmar och lyssna på läraren snacka om restaurangbranchen ahhh det känns som om jag har tjatat mycket om det restaurangen haha. Puss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0