SÅ VA MAN HÄR IGEN

HALLLOOOO:-D

Hur står till med er?:-p sjäälv så mår jag braaa säger vi.

Sitter just nu med min moster o lyssnar på lite DH musiic, snart ska jag käka för jag är as hungrig.
Jag berättade aldrig om igår:-)

Igår åkte jag till stan med min klass och med de andra som går i 2:an och 3:an, Vi gick till ett restaurang som heter bull braker om jag minns rätt. Först så åt vi, det var buffé så vi fick äta hur mycket vi ville men jag skämdes fett mycket heheh. Grejen är att jag är den enda svarta i hela programmen... det är helt sjukt asså...... jag är inte van vid att bara vara med svenskar och dessutom så förstår jag inte deras skämt.. inget illa menat men allt de säger är så torrt.... de skrattar åt sina egna tråkiga skämt och jag sitter bara där.. leker som om jag förstår vad de snackar om hahahaha typisk... men vad ska man göra? måste stå ut med de 2år till. Ok nu känns det som om jag har skrivit skiiit mycket såå jag avbryter allt...:-p pusss!<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0