Julies första tips hihi

Heeeej:-D sitter här och gör ingenting så jag tänkte tipsa lite om hur du kan komma i tid till skolan:

Haha.. ahh hur ska jag börja..: iaf, om du har lite svårt och komma i tid vilket jag har men om du är nu en av de så tycker jag att du ska ´lägga 10min före den vanliga tiden om ni fattar vad jag menar. alltså ni ska lägga 10före självaste riktiga tiden... gud va sämst jag är på att förklara men hoppas bara att ni är inte så trögfattad som jag är. Ah men nu fortsätter, Om du nu ska börja kvart över 8 så kan du sätta alarmen på 07:15 och om den ringer.. jag är säkert på att du kommer att sätta den på snooze så du kommer nog fortsätta att sova ca 15min till och när du vaknar så är klockan egentligen 07:15 men på din klocka kommer det att stå 5över så om du följer din klocka kommer du alltid att komma i skolan 10min före ni börja och så gäller samma sak om du vill komma i tid på dina lektioner:-) det funkar iaf för mig. hahah hoppas bara ni förstod vad jag skrev för när det gäller att förklara saker och ting så är jag rätt keff men det va allt:-) puss
5628224815_aa5f6c11e7_z_large



drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0