hmmmm lingon vecka! jätte glad man är-.-

Hello däääär!:-D<3

Har fetaste mensvärken! assååå killar förstår verkligen inte vad vi tjejer går genom.
Så mycket smärta assåå...-.- iaf.

Jag vaknade precis, har sovit ganska mycket det senaste dagarna och det är för att skolan har börjat såklart så min trötthet har börjat igen-.-. Jag har inte så mycket att skriva faktiskt förutom att jag trivs i min skola hahah, även om jag inte trivs är jag fucking fast där. hhm... tråkig blogg jag har.... blir uttråkad av att kolla på den men ska försöka bli bättre på att uppdare i promise:-)

Imorgon blir det så att jag åker med klassen in till stan sen ska vi på en restaurang och käka(muums) sedan ska vi bowla och har kul. Fan va jag älskar första veckan i skolan men på torsdag börjar riktiga lektioner.
Puss


drop an comment
Postat av: anomym

snyggt

2011-08-23 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0