HELLO HOMIES

Hello there niggas and white fellas. U doing good? Its yazzie in the building u know. Just nu gör jag ett gästinlägg i den här lata negerns blogg eftersom att jag ville att hon blogga men den har lazy ass bitch pallar inte blogga även om hon redan sitter vid datan liksom :p men men all mat har gjort henne för lat för att blogg. Det roliga är att hon bara är hemma ocksåå haha. Men nog om henne and back to yazzielicious. 

Som ni kanske vet så heter jag yasmine aka Yazzie (iallafall av denna apa ) bor i farsta, fett tråkiigt. Ni säger märsta är tråkigt.. men märsta är iallafall fint men faaarsta... INGEn KOMMENTAR. Hänger aldrig i detta ställe vafan. Jag kommer från... det får ni gissa :P kommer lägga ut en bild och ni som redan känner mig ni ska fan inte gissa!!! Om ni gissar rätt får ni något ;p 

Jag har sett en fråga angående om att jag o kadi va fiender förut hur fan kan ni vara så bra kompisar nu? Mitt ex hade hållt på med henne medans han va tsm med mig därför va vi fiender. Håll koll i min blogg för jag kommer blogga om den händelsen snart!! Som ni vet så fyller yazzie år på fredag blir 19 år :D Fett nice asså.... NOT. Vill inte bli gammal asså :( Men jag förväntar mig en present av er peps :p Men nu håller jag fan på o somnar det får räcka asså :p Här kan ni besöka min blogg Klicka HÄR


Jalla gissa vart jag kommer ifrån ;)


drop an comment
Postat av: lontia

jag gissar på att du kommer först från din pappa sen din mamma sen sjukhuset som ligger i landet tunisien ? :)

2011-08-10 @ 23:57:50
URL: http://nabiitsha.blogg.se/
Postat av: okänd

Jag måste säga tillg att denna inlägget är frukatnsvärkt! Att säga detta N ordet..fy skäms att läsa din blogg!! jag tycker att verkligen att du bodde tänka logisk vilka ord du anväder!!!

2011-08-11 @ 00:07:19
Postat av: Anonym

hörru okänd... LÄS INTE MIN BLOGG DÅ STUPID FUCK. omg gråt oxå du e säkert inte ens en neger. O VI NEGRAR SÄGER SÅ TILL VARANDRA punkt slut. Vad du än är neger vit gul. MIND u OWN FUCKING BUISNESS O LÄS INTE MIN BLOGG!!! :)

2011-08-11 @ 14:22:58
Postat av: Anonym

hörru okänd... LÄS INTE MIN BLOGG DÅ STUPID FUCK. omg gråt oxå du e säkert inte ens en neger. O VI NEGRAR SÄGER SÅ TILL VARANDRA punkt slut. Vad du än är neger vit gul. MIND u OWN FUCKING BUISNESS O LÄS INTE MIN BLOGG!!! :)

2011-08-11 @ 14:24:24
Postat av: juliette

HAHAHA yazzie, någon har daaamp hahahahha

2011-08-11 @ 14:33:18
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0