Allmänt test 2

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: Om det är skolan så nej
Hur lång är du: 168
Kan du laga mat: jaa kan man säga
Vad jobbar du med/pluggar du: jobbar gör jag inte än..
Vad har du på dig just nu: hihi bara hotpants 
Har du någon fobi:njaa.. inte vad jag vet 
Hade du en bra kväll igår: neeej skiit tråkigt det var
Vilket är ditt senaste inköp: kläder från london antar jag
Din favoritdryck på morgonen:jag dricker alltid vatten på morgonen men annars är det Fanta
Var fick du dina senaste pengar ifrån: från mamma tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa klart
Vad hade du sönder senast: mitt örhänge
Vem snackade du med senast:Lucas
Varm favoritdricka: Varm chocklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Vimto
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag minns fan inte
Saknar du någon just nu: jaaa min pappa som fan
Vad ska man göra för att få dig irriterad: rapa i mitt ansikte
Någon jag stör mig på: brian(mulattobee eller va han nu heter)
Intressen:Dans
senaste person du kramade: Elvis
Senaste person du ringde:serry
Senaste person som ringde dig:nån jävla okänd 
Vad drack du senast:vatten haha
Vill du ha barn: i framtiden såklart
Längtar du till din nästa födelsedag:haha det e typ ett år kvar men jaahh visst
Har rakat dina ben någon gång: vad ska jag raka? har inte ens hår på huvudet o jag ska ha på mina ben.
Är du sugen på något nu:jaahhhh MAAAT grillad kyckling,hamburgare o pizza vafan
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: eeuuuw aldrig jag dricker kaffe, tål inte ens lukten
Använder du hudkräm:klaaart, e man svart måste man annars blir min torr o vit om huden o dt e inte fint
Attraheras du av män med skägg: neeeej...
Micro-pop eller poppa själv: saay what? fatta inte den där frågan
Brukar du baka: bara när jag har hemkunskap
Röstade du i det senaste valet: neeeh 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nöjd är jag
Vilken låt lyssnade du senast på: in the air- chipmunk ft keri hilson
Har någon annan sovit i din säng inatt: jaaa min syster
Vad tycker du är äckligt:ormar
Har du pengar på mobilen: alltid bror!

drop an comment
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0