sorry for dålig update

Hello people!
förlåt för en dåligt update.
jag hann typ inte blogga igår kan man säga..
för det första så var det fredag igår och jag var fast i skolan
med de andra för att vi skulle bestämma oss om vad som skulle
stå på tröjorna och mm.
Efter ett timme kom linda förbi skolan och vi rullade hem hos mig
sedan var jag tvungen och skynda mig för att vi skulle på dans och jag hann
inte äta så mycket ens-.-!
Dansen var helt chill igår haha hade iaf kul.. det var inte mycket träning
men hoppas det blir det nästa gång haha.
efter dansen kom jag nyawa o min syster hem hos oss eftersom alla niggers
var hemma hos oss! tjocka jag gick direkt till köket, jag tog inte av mig jackan eller väskan
för att jag var så hungrig!! efter ett par timmar låg vi alla och kollade på ''pretty little liars''
och det var då jag somnade pga att jag var mätt och trött.
bless//juliette
(bilder från igår)

drop an comment
Postat av: martina

Taack gumman :) <3



Aha okey, sounds nice! Jag är svensk.



Take care!

2011-04-16 @ 11:34:13
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: sanna

ni bloggar typ aldrig på eran dans blogg :/

2011-04-16 @ 18:32:02
Postat av: celina

omg cook sköna bree!!!! diggar er



WORK IT GIIIIIRL;D

2011-04-20 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0