Skäärp dig juliette...

GOD MORGON GOD MORGON!
Sov ni gott?!! jag gjorde det vafaan, Nu ligger jag bara
och gör ingenting.. jag känner mig uttråkad haha jag vill
göra något men det finns inget och göra, eller vad fan säger jag.
jag har skit mycket och göra.

*Måste skriva klart min artikel på engelska
*Plugga till musik provet jag har imorgon
*göra klart min svenska uppgift som är fett jobbigt
*Plugga till SO provet jag har imorgon i think.
*Plugga till matte som jag ska göra imorn!
assååå måste faaan skärpa mig! jag är för lat, jag gör alltid
något i sista minuten och det är inte bra alls.!-.-
Blir skit arg på mig själv just nu. Ska fan kolla vad som finns i kylskåpet
efter det funderar jag på att tagga upp till nyawa så vi kan arbeta med svenskan tillsammans
Bless//Juliette
solen solen solen

drop an comment
Postat av: DÄR SOLEN ALLTID SKINER- FÖLJ MITT LIV PÅ TENERIFFA

hej vännen jag funderar att tateura mig nånstans i bakom öra ner till naken, inget stort(fyra bokstäver hiih) men e så nervös vågar typ inte...ha ngra tattoos?

2011-04-25 @ 13:59:59
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0