På fredag har jag spexfoto

På fredag har jag spexfoto och jag vet absolut inte vem eller vad jag ska
vara! kan någon hjälpa mig.. faan idag satt jag och pratade med kuratorn
och vi räknade hur många dagar det var kvar till sommarlov
kan ni fatta att det är 30dagar kvar... allt går så fort... aja ska inte
tänka på det men seriöst jag behöver hjälp.
Vad tycker ni att jag borde vara???!!<3
love julie

drop an comment
Postat av: Merima

du ska vara något som ingen har varit ;)

2011-04-26 @ 18:39:59
Postat av: Anonym

Nunna? gangster? sk8tare?en pantionär? en sexig kvinnlig polis ellr sjuksköterska?:)



Jaa det tycker jag faktiskt:) jaha ligger inte det i Stockholm ellr? jadu jag bor i en skit håla som heter avesta och ligger i dalarna ungefär en och en halv timme från stockholm tror jag :)

2011-04-26 @ 22:38:02
URL: http://ornellanizii.blogg.se/
Postat av: ida

tack så jätte mycket!! :)

du har fin blogg du också.

2011-04-28 @ 15:37:46
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0