och så var man i sverige... BORING!

HELLO HELLO!
känner mig lite pigg just nu.. faaan! jag är i sverige igen.. va tråkigt:-/
kände mig så ledsen när jag märkte att va vi var i sverige-.-
för det första kom vi hem rätt sent.. ca kl3 mot kvällen och jag försov mig
plus jag hade nationella i engelska! jag sprang som en hund för att inte missa provet!
men den gick iaf bra:-D
Nu kollar jag på friends.. ska vila lite o chilla sen ska jag plugga inför musik och teknik provet jag har
på fredag, dessutom måste jag skriva klart min artikel på engelskan.. shiit har så mkt och göra!
hatar och bli stressad!!!!:-(.
bless//juliette
wiiiiiiiiee!!!! fick vara med min bulle idag:-D:-D<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0